Lisek chwali się wynikami i porównuje swoje przychody do krajowego giganta e-grocery

Lisek chwali się wynikami i porównuje swoje przychody do krajowego giganta e-grocery

Lisek.App odnotował rekordowe przychody netto ze sprzedaży w 2022 roku. Ubiegłoroczne wyniki ponad 10-krotnie przekroczyły osiągnięcia z 2021 roku.

Lisek puszcza oczko do Frisco.pl

W komunikacie prezentującym wyniki finansowe Lisek porównuje się do lidera rynku w zakupach spożywczych online – istniejącego na rynku od kilkunastu lat supermarketu online Frisco.pl, który należy do Grupy Eurocash. Startup pokazuje w ten sposób, że Lisek po 2 latach działalności osiągnął wyniki analogiczne do tych, którymi Frisco.pl mogło pochwalić się dopiero w 10. roku swojej działalności.

Lisek i Frisco - porównanie przychodów netto, mln zł (foto: Lisek.App)

10-krotny wzrost przychodów Lisek.App

Jak przekazuje Lisek.App, przychody netto firmy osiągnęły w 2022 roku poziom 43 mln zł. Oznacza to, że na przestrzeni roku odnotowano 10-krotny wzrost.

Prezes Lisek.App, Marek Kośnik, podkreśla, że rok 2022 był dla firmy niezwykle udany. "W ciągu półtora roku działalności Liska osiągnęliśmy przychody, do których inni gracze jak np. Frisco dochodzili 10 lat. Dostarczyliśmy okrągły milion zamówień, zwiększyliśmy o 45% wartość naszego średniego koszyka i zoptymalizowaliśmy wszystkie procesy operacyjne" – powiedział. 

Jak dodał Kośnik, firma znajduje się obecnie na ostatniej prostej do rentowności.

Rośnie popularność zakupów z ekspresową dostawą

Michał Krowiński, współzałożyciel Liska odpowiedzialny za dziedziny komercyjne i operacyjne, jest przekonany, że zakupy z błyskawiczną dostawą staną się wkrótce popularną usługą. Jak wyjaśnia, wzrost popularności jest wynikiem zmieniających się nawyków konsumenckich, rewolucji technologicznej oraz przyzwyczajeń młodego pokolenia.

Lisek.App planuje utrzymać pozycję lidera w tej kategorii na polskim rynku.


Foto: mat. prasowe