Firma Tarczyński podjęła swoją pierwszą zagraniczną współpracę marketingową

Firma Tarczyński podjęła swoją pierwszą zagraniczną współpracę marketingową

Pierwszą zagaraniczną współpracą marketingową firmy Tarczyński jest kontrakt z European League of Football (ELF). Marka SNACK !T została oficjalnym partnerem ELF.

Tym samym kabanosy marki SNACK !T zostały oficjalną przekąską ligi. Potwierdzeniem współpracy jest specjalne logo na opakowaniach.

Strategia rozwoju marki na rynku niemieckim

Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Ta zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowi jednocześnie kluczowy element realizacji strategii rozwoju marki na rynku niemieckim, który dla firmy Tarczyński S.A. jest rynkiem eksportowym numer 1.

To co wyróżnia ten rynek to również stale rosnące zainteresowanie futbolem amerykańskim – dyscyplina ta znajduje się w czołówce najchętniej oglądanych rozgrywek sportowych w tym kraju. 

Decyzja o partnerstwie z ELF to także istotny element realizacji ambitnej strategii sponsoringowej przedsiębiorstwa, które od lat jest zaangażowane w promowanie sportu i aktywności fizycznej w  połączeniu ze zdrowym odżywaniem.

Co ważne, w rozgrywkach European League of Football bierze udział jedyna polska drużyna Panthers Wrocław, której założycielem i sponsorem głównym jest firma Tarczyński S.A.

Marka ma się kojarzyć ze sportem

Marka SNACK !T jest znana wśród zagranicznych konsumentów z wysokiej jakości różnorodnych kabanosów premium. Dostępne w różnych smakach i wariantach kabanosy Exclusive są idealną przekąską dla kibiców przeżywających sportowe emocje w domu i na stadionie.

To właśnie dlatego współpraca z ELF to dla firmy Tarczyński idealny, kolejny krok w budowie unikalności marki i skojarzeń ze sportowymi emocjami i aktywnym trybem życia.

W Polsce marka ma już w tym aspekcie silne kompetencje, które teraz przenosi na kluczowy zagraniczny rynek.

Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszej rodzinnej firmie i oprócz sponsorowania Reprezentacji Polski w piłce nożnej, pasjonujemy się futbolem amerykańskim, który jest naszą miłością od ponad dekady. Dlatego mocno integrujemy go z naszą strategią marki. Dzięki swojej międzynarodowości i atrakcyjności, ELF jest doskonałym partnerem i oferuje świetny kontekst do zaprezentowania różnych produktów SNACK !T fanom w całej Europie.

Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Rozwoju i Finansów

Logotyp SNACK !T będzie można zobaczyć m.in. na bandach led podczas transmisji telewizyjnych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska będzie obecna w kluczowych kanałach komunikacji European League of Football.

Ponadto marka chce zaprosić kibiców do wspólnej zabawy podczas meczów ELF, a także będzie ich zachęcać do aktywnego udziału w konkursach organizowanych za pośrednictwem kanałów w social media.


Fot.: inf. prasowa
 

Reklama